Retouren & defecten
Retourbeleid
Je mag jouw bestelde producten altijd binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits de producten in (zover mogelijk) ongebruikte en originele staat worden geretourneerd.
Meld jouw retour eerst aan bij retour@drankkoning.nl alvorens jouw retour te verzenden, vermeld hierbij jouw bestelnummer en de producten en aantallen die je wilt retourneren.
De kosten van het retourneren van jouw bestelde producten naar ons magazijn komen gewoonlijk op eigen rekening. Echter, bij defect of verkeerd geleverde producten nemen wij deze kosten uiteraard op ons.
Retourproces
- Stap 1: Meld jouw retour binnen 14 dagen na bezorging van je pakket aan via retour@drankkoning.nl. Vermeld daarbij jouw bestelnummer en de producten en aantallen die je wilt retourneren.
- Stap 2: Pak de producten goed en veilig in. Voeg jouw pakbon, factuur of een handgeschreven briefje met jouw ordernummer toe aan het pakket zodat jouw retour snel en correct verwerkt kan worden.
- Stap 3: Verzend de artikelen binnen 14 dagen na het aanmelden van jouw retour naar het onderstaande retouradres. Je kunt online of bij jouw lokale postkantoor een verzendlabel halen.
Retouradres:
DrankKoning.nl Retouren
Nijverheidsstraat 10
6433JZ Hoensbroek
Nederland - Stap 4: Binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour ontvang je van ons een bevestiging van de retourverwerking en wordt het volledige bestelbedrag incl. de origineel betaalde verzendkosten terugbetaald via de gebruikte betaalmethode, mits jouw retour reeds in goede orde is ontvangen. Gewoonlijk ontvang je de terugbetaling, na bevestiging, binnen ca. 1-2 werkdagen op je bankrekening. Voor andere betaalmethodes kan dit afwijken.
Retourvoorwaarden
- Het product moet binnen 14 dagen na ontvangst retour gemeld worden via retour@drankkoning.nl (met vermelding van jouw bestelnummer, de producten en aantallen). Je hebt vervolgens 14 dagen om het product naar ons te versturen.
- Het product moet in (zover mogelijk) originele staat worden geretourneerd naar onze webshop. Uiteraard mag je het product thuis voelen en bekijken, maar verpak deze wel vervolgens op de manier waarop je ze ontvangen hebt. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een andere manier hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, kunnen we kosten in rekening brengen.
- Producten die met persoonlijke wensen van de klant zijn geleverd (bijv. een bedrukking) kunnen niet worden geretourneerd.
Product defect of beschadigd ontvangen
Het kan helaas altijd wel eens voorkomen dat een product defect of beschadigd aan komt, of dat een product al na enkele malen gebruik defect raakt. Neem in zo'n geval direct contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder met een oplossing. In het geval van een defect of beschadigd product sturen we je gratis een nieuwe op, of bieden we je de mogelijkheid om jouw product gratis te retourneren.